Saturday, October 10, 2009

kenangan biler dah lama tak ker pekan......



sesekali keluar ngan sek sek aida( betui ke ayat nieh?) kene la amik gamba..fatin cepat sket..perut dah bunyi nieh.......

hahahah fara kalo candit bru best tangkap gamba ko...
----->tiba masanya mencari hadiah tuk jamuan...
setelah lama menunggu di luar kedai....rupernyer nieh kejer korang kat dalam....


korang..sedarlah nieh bukan luar negare,tapi PEKAN TANJUNG MALIM......









 cam muker fatin la...adik beradik yer?
















aa, macam tak sabar jer nak menimang pasangan anak kembar......










pilih baju tuk bakal anak kembar aida..hehehehe..molek dah nieh aida..apa kata mu amik yang nieh  jer......











serius penat, korang tertiber terpikir laks..tidakkah kita merasa segan memosingkan dirik di khalayak ramai kat pekan tanjung malim plak tue ditambah pulak ari pasar malam....lokasi nieh adalah di belakang kedai pak cik jual ikan di hari pasar malam....adei segannyaaa.......(apa apa pon aida mu tetap macho)







sekian jer la dokumentari perjalanan kitorang pada 10 oktober 2009 di pekan tanjung malim...ikuti kisah kami pada edisi seterusnya di jamuan hari raya pelajar bio sem5 tak lama lagi

setinggi tinggi penghargaan kepada:
- kedai kfc
- cahaya gift serta keluarga
-kedai untie jual hadiah serta sanak saudara

unit camerawoman
-hidayah
-fatin
-aa

penerbit
dina production sendirian berhad

pengarah,
aida izyani bt daud

tugas-tugas khas,
nor farahana adnan
afifaha bt ghani....

-tamat-

2 comments:

cik agha said...

.amboi dayah...suka na letak gmba candid aku...
.pahtu kata aku tugas2 khas plaks tu.
.setahu aku, ag ja wat tugas2 khas nie..ahaks =)

An-Nur Furqan said...

ohooo comel la tue..bukan letak gamba mulut herot ke aper...ahahah lupa -lupa ag selalu jadik ajk persiapan tempat...hehehhehehe